En door.

Vandaag, zaterdag 17 september, moesten de Semper Altius dames hun laatste bekerwedstrijd spelen tegen HPSV VR1. Bij verlies of gelijk spel waren we klaar geweest. Bij winst zouden we dus door zijn en we zijn door.
Netjes om 15:00 floot de scheidsrechter het beginsignaal en de bal rolde, de beide teams gingen gelijk op alleen waren het de Semper dames die via Priscilla na 20 minuten op voorsprong kwamen door een assist van Ramona. Hierna waren het de gemiste kansen aan beide kanten die het spel tekende. Met een magere voorsprong gingen we de rust in en wisten dat er nog werk aan de winkel zou zijn.
In minuut 50 was het toch weer Priscilla die de voorsprong vergrootte via Ramona en het stond 2-0, alleen bleef de ruis in het team en in de wedstrijd zitten. Vaak krijg je dit er uit, alleen nu was het misschien wel door het weer, een ander verhaaltje. HPSV kreeg via een hoekschop wel een punt te pakken en kreeg hierdoor weer een beetje hoop, maar ook hier liep het niet soepeltjes. In de laatste 10 minuten was het toch weer Priscilla en Ramona die de 3-1 maakten en moesten we de wedstrijd uitspelen.
Voor nu gaan we komende weken voorbereiden op de competitie en wanneer de volgende bekerwedstrijd is, horen we vanzelf.
Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!